Subject: vaie RTK 09.04.2024 otsusele nr 11.2-46/24/280
From: Nele Tammemäe <[email-masked]>
To: "RTK Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 9 May 2024 13:04:02 +0300

Tähelepanu!
Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

Tere

Edastan AS Rakvere Haigla eest ja nimel vaide RTK 09.04.2024 otsusele nr
11.2-46/24/280.

Lugupidamisega

Nele Tammemäe

Vandeadvokaat/Attorney at Law

Advokaadibüroo Küllike Namm/Law Office Küllike Namm

Lai 14, 10133 Tallinn

telefon/phone +372 655 6571

 <http://www.namm.ee/> www.namm.ee

Käesolev elektronkiri on konfidentsiaalne, selle avalikustamine ega
levitamine saatja nõusolekuta ei ole lubatud. /
This message is confidential, the disclosure and/or distribution of this
letter without the permission of the sender is forbidden.